Etter et par uker på nedtur passerer Kanal 24 fem-tallet igjen, målt
i markedsandel i uke 36. Det viser ukesrapporten fra TNS Gallup. Fra 3. til 9. september klarte
Kanal 24 en markedsandel på 5,8 %, mot 4,8 % uka før.
Kanal 24 stjal andeler fra P4, som gikk ned 1,3 prosentpoeng til 21,5 % markedsandel.
Det er en andel midt på treet for P4 ser man på de siste ukene. P1 øker også igjen, etter flere
uker under 60 %. I Uke 36 er markedsandelen for P1 på 60,5 %
P3 hadde en dårlig uke, oppslutningen har ikke vært lavere siden før sommeren, og lå på
9,4 % i uke 36. En markedsandel på 4,0 er heller ikke mye å skryte av for P3, sammenlignet med de siste sju ukene.
Oppslutningen gikk opp for både P4 og Kanal 24, mens det for P1 gikk noe ned. Men, ingen
av kanalene har hverken spesiellt god eller spesiellt dårlig oppslutning denne uka.
|
|