Lyttertall:
TILBAKE TIL.....LYTTERTALL    SISTE NYTT...INNENRIKS   UTENRIKS

Uke 46, 2006: Nok en god uke for Kanal 24

Kanal 24 kan skilte med høstens beste uke to uker på rad. NRK P3 hadde også en god uke, viser tall fra TNS Gallup.


RADIONYTT.NO - 27.11.06 - KYRRE DAHL
Kanal 24 beholdt (nesten) sin markedsandel på 4,3 % fra uke 45. I uke 46 ble det 4,2 %, og de to siste ukene er dermed de beste siden sommeren. Samtidig gikk oppslutningen for Kanal 24 opp fra 11,1 % til 11,9 %, og det er også høstens beste tall.

P4 er stabil på 27,5 % markedsandel, mens P1 gikk litt opp igjen etter dårlige tall uka før. NRK P2 fikk høstens dårligste markedsandel på 4,2 % og er for første gang jevnstor med Kanal 24. Storbyradioen gikk litt ned igjen til 3,0 % markedsandel, også det høstens dårligste tall. NRK P3 har grunn til å glede seg over oppgang både i markedsandel og oppslutning.

MARKEDSANDELER UKE 46 i %: ( I parentes - uke 45 - uke 44 - uke 43)

  • NRK TOTALT - 65,1 - (64,9 - 64,1 - 65,1)
  • NRK P1 - 55,4 - (54,5 - 53,0 - 55,0)
  • NRK P2 - 4,2 - (5,6 - 6,0 - 5,6)
  • NRK P3 - 5,4 - (4,8 - 5,1 - 4,5)
  • P4 - 27,5 - (27,5 - 28,5 - 27,5)
  • Kanal 24 - 4,2 - (4,3 - 3,7 - 4,1)
  • Storbyradioen - 3,0 - (3,1 - 3,7 - 3,3)

    Kilde: TNS Gallup



  •  Se også:

    Uke 45, 2006: Opp igjen for Kanal 24
    20.11.06

     Søk i Radionytt:


    powered by FreeFind

     Nyhetsbrev

    Hold deg oppdatert med radionytt.no,s nyhetsbrev.

    NYHETSBREV

     Tips oss:

    Har du et nyhetstips?

    Post@radionytt.no




     TVNytt.no: