Lyttertall:
TILBAKE TIL.....LYTTERTALL    SISTE NYTT...INNENRIKS   UTENRIKS

Uke 43: Bedre for Kanal 24

Kanal 24 klarte å forbedre sin markedsandel kraftig i uke 43, viser tall fra TNS Gallup.


RADIONYTT.NO - 06.11.06 - KYRRE DAHL
Kanal 24 hadde en markedsandel på 4,1 % i uke 43. Vi må helt tilbake til uke 33 for å finne lignende markedsandeler for Kanal24. Uke 42 hadde kanalen bare 3,1 % markedsandel. Oppslutningen økte også fra 10,6 til 10,9 %

For en gangs skyld var Kanal 24 større i markedsandel enn Storbyradioen, som hadde en markedsandel på 3,3 %, opp 0,1 fra uka før. Storbyradioen er fortsatt størst i oppslutning, med 11,2 %, opp 0,2 % fra uka før.

P4 økte sin markedsandel fra 26,4 % til 27,5 %, mens NRK P1 mistet en god del fra 57,8 til 55,0 % markedsandel. P1 hadde også en nedgang i oppslutning fra 50,5 til 49,8 %. P4 var stabil på 35,0 %. NRK P3 tapte en god del oppslutning i uke 43 og gikk fra 12,0 til 10,2 %, som er høstens dårligste tall for P3.



 Se også:

London Q3 2006 - Enda dårligere for Capital
31.10.06

 Søk i Radionytt:


powered by FreeFind

 Nyhetsbrev

Hold deg oppdatert med radionytt.no,s nyhetsbrev.

NYHETSBREV

 Tips oss:

Har du et nyhetstips?

Post@radionytt.no



 Annonsere:

Er du interessert i annonsere på radionytt.no?

Annonse-Info