Lyttertall:
TILBAKE TIL.....LYTTERTALL    SISTE NYTT...INNENRIKS   UTENRIKS

Uke 42: Opp for P1, ned for Kanal 24

NRK P1 klarte sesongens beste markedsandel i uke 42, mens Storbyradioen opplevde høstens dårligste andel.


RADIONYTT.NO - 27.10.06 - KYRRE DAHL
NRK P1 hadde i uke 42 en markedsandel på 57,8 %. Det viser ukesrapporten fra TNS Gallup. Det er høstens beste andel og en oppgang på 1,0 % fra uka før, som også var en meget bra uke for P1. Den daglige oppslutningen gikk derimot ned fra 51,8 til 50,5 % i uke 42.

Storbyradioen hadde sesongens dårligste markedsandel i uke 42. En andel på bare 3,2 % er en nedgang på 0,2 % fra uka før. Oppslutningen gikk også ned fra 11,9 til 11,0 %, et av høstens dårligste tall fra Radio og co.

P4 økte sin markedsandel med 0,5 % til 26,4 %. P2 mistet 1,2 % og hadde i uke 42 en markedsandel på 4,7 %. P3 gikk ned såvidt og fikk dermed høstens dårligste andel på 4,8 %.



 Se også:

Uke 41: Knalluke for NRK P1
23.10.06

 Søk i Radionytt:


powered by FreeFind

 Nyhetsbrev

Hold deg oppdatert med radionytt.no,s nyhetsbrev.

NYHETSBREV

 Tips oss:

Har du et nyhetstips?

Post@radionytt.no



 Annonser: