P4 styrker salget med Markus og Jørgen

14.05.2025 - RADIONYTT.NO - Kyrre Dahl

P4-gruppen henter inn to nye profiler for å løfte det digitale lydsalget ytterligere. Markus Holen Sælen og Jørgen Uglem Hovdahl er på plass i nye roller.


Markus Holen Sælen og Jørgen Uglem Hovdahl. Foto: P4

Markus Holen Sælen blir ansvarlig for strategi og operasjonalisering av P4-gruppens digitale lydsatsing. Han kommer fra stillingen som Programmatic Innovation & Product Lead i GroupM Nexus, og har solid erfaring fra både digital markedsføring og salg. I sin nye stilling får Holen Sælen en nøkkelrolle i utviklingen av det digitale lydproduktet, inkludert videre kommersialisering av kanalens omfattende podkastkatalog.

Jørgen Uglem Hovdahl er ansatt som ny radiorådgiver i P4-gruppen. Han kommer fra Integral Ad Science (IAS), der han jobbet som kunderådgiver. Han har tidligere erfaring fra salgsstillinger i både TV2 og Nettavisen.

Salgsdirektør i P4-gruppen, Andreas Størmer-Nilsen, er glad for å ha fått to så dyktige nye kollegaer med på laget.

– Lyd styrker stadig sin posisjon som en viktig del av mediemiksen, og det har vært viktig for oss å sikre økte ressurser for videre vekst. Både Markus og Jørgen kommer inn med relevant erfaring og solid digital spisskompetanse, sier Størmer-Nilsen.

– Jeg er trygg på at de vil bli verdifulle bidragsytere til vår allerede sterke kompetansehub på lyd, og er glad for å ha fått dem med på laget, legger han til i en pressemelding.

  • Mer om: P4-gruppen

  • Følg oss:     -  RSS:



    Norsk Radio 100 år, felles kampanje