FØLG OSS PÅ        

site search by freefind

  Forsiden
  Nettradio
  Podcast
  In English
  Lyttertall
  Radionavn
  Kommentarer
 
Radioreklame
  Informasjon
  Kontakt
  Annonse-info
  Nyhetsbrev
  Nyhetsfeed

KATEGORIER:

  NRK
  P4-gruppen
  Bauer Media
  Lyd/Bilde
  Lokalradio
  Utenriks
  Podkast
  Diverse
  Økonomi
  Radiodager
  Utstyr
  Politikk


JULERADIO ÅRET RUNDT


LYTTE TIL RADIO


Stor oversikt over Billig forbrukslån,, beste kredittkort og gyldige rabattkoder finner du hos Nettavisen.


Reiselysten? Få reisetips via reisebloggen Ja, det er mulig!erdetmulig.no

  MARKEDSFØRING:
Sølvmikken til utrivelig reklame
Dinamo har laget en uvanlig radioreklame og vant februar med den.

Mer om Markedsføring


RADIONYTT.NO - 11.03.16 - KYRRE DAHL


Trusler om vold og det som verre er preger den utrivelige radiokampanjen Dinamo har laget på vegne av Nasjonalt kunnskapsenter om vold og traumatisk stress. Juryen likte likevel kampanjen så godt at den vant den månedlige radioreklamekåringen Sølvmikken.

Nasjonalt kunnskapssenter om vold og traumatisk stress (NKVTS) har med hjelp fra Dinamo og Verdens Sterkeste Mann laget en radiokampanje om vold og traumer i nære relasjoner. Juryen synes den var så effektiv at kampanjen nådde førsteplass i Sølvmikken for februar.

Jurybegrunnelsen lyder slik: - Her får juryen den negative versjonen av gåsehud, også kjent som "the creeps". Disse spotene leverer budskapet tydelig og er i tillegg godt produsert og rene i formen. Fin jobb!

Kreativt team bak kampanjen er Mattis Bentzen og Morten Andresen i Dinamo. Hør vinnerspotene: >> HER << Ekstern lenke

Andreplassen i februar-Sølvmikken går til TRY for en kampanje for Talkmore, mens tredjeplassen tildeles Både Og Radiobyrå for en Ricola-kampanje.

Sølvmikken er en utmerkelse som deles ut av P4 og Kreativt Forum hver måned. Formålet med prisene er å hedre og inspirere de reklameskaperne som utvikler årets beste radioreklamearbeider. Alle Sølvmikkvinnerne går videre til Gullmikken, radiobransjens årlige prisutdeling som arrangeres i oktober hvert år. Gullmikkens formål er å vise det beste av kreativ kommersiell radiokommunikasjon i Norge. Gullmikken skal bidra til å heve ambisjonsnivået og inspirere den enkelte utøver til kreativitet, kreativ problemløsning, nyskapning og fornyelse.

Kilde og foto: Pressemelding / P4

Kommenter gjerne denne saken på vår: Facebook-side

  SISTE NYTT FRA RADIONYTT.NO:
 NYHETSBREV:
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Få nyheter fra radionytt.no rett i din innboks, helt gratis.
Les mer...
  LYTTERTALL:
Diverse lyttertall
Her finner du lyttertall for riksradio, lokalradio og utlandet.
Les mer...




 PERSONVERN:
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt
 NYHETSBREV:
Meld deg på
Få nyheter fra radionytt.no rett i din innboks, helt gratis.
Les mer...
  REKLAMEPRODUSENTER:
Radioreklame
Vår fyldige liste over stemmer og produsenter.
Les mer...
  SPILLELISTER:
Hvilken låt?
De hva og hvem som spilles på radio.
Les mer...
  RADIONYTT.NO IN ENGLISH:
News in English
Stories from the Norwegian radio industry, in English
Read more....
 TVNYTT.NO:



MER FRA TVNYTT.NO