FØLG OSS PÅ        

site search by freefind

  Forsiden
  Nettradio
  Podcast
  In English
  Lyttertall
  Radionavn
  Kommentarer
 
Radioreklame
  Informasjon
  Kontakt
  Annonse-info
  Nyhetsbrev
  Nyhetsfeed

KATEGORIER:

  NRK
  P4-gruppen
  Bauer Media
  Lyd/Bilde
  Lokalradio
  Utenriks
  Podkast
  Diverse
  Økonomi
  Radiodager
  Utstyr
  Politikk


JULERADIO ÅRET RUNDT


LYTTE TIL RADIO


Stor oversikt over Billig forbrukslån,, beste kredittkort og gyldige rabattkoder finner du hos Nettavisen.


Reiselysten? Få reisetips via reisebloggen Ja, det er mulig!erdetmulig.no

  MARKEDSFØRING:
BMW tok februar-Sølvmikken
LOS&CO gikk til topps i reklame-kåring

Mer om Markedsføring


RADIONYTT.NO - 24.03.15 - KYRRE DAHL


LOS&CO gikk til topps i radioreklamekåringen Sølvmikken for februar med en radiospott for BMW.

I forrige Sølvmikken vant ANTI med en gladgjøglete, nesten litt «Respekt for Grandiosa»-aktig radiospott for Jernia. I februar har nok et musikalsk reklameinnslag gått til topps, og denne gangen er det Sølvguttene som angriper øregangene i en snutt for BMW, utviklet av LOS&CO.

Juryens dom lyder som følger: «Dette er ikke første gang sølvguttene er ute på kommersielt oppdrag, men denne gangen er sluttresultatet såpass godt at spotten går av med seieren i februar. Produksjonen er stødig, og man har heldigvis klart å holde seg for god for ekstrem overdrivelse. Spotten står ut med sin tydelige idé og sitt klare budskap.»

Kreativt team bak kampanjen er Marius Halvorsen og Simen Frogner hos LOS&CO, og det er Sagveien Resort som har produsert spotene.

Andreplassen i Sølvmikken for februar gikk til Krypton Sound Planet for en kampanje for JIF Avløpsåpner, mens tredjeplassen gikk til LOS&CO for en kampanje for ICA

Sølvmikken er en utmerkelse som deles ut av P4 og Kreativt Forum hver måned. Formålet med prisene er å hedre og inspirere de reklameskaperne som utvikler årets beste radioreklamearbeider. Alle Sølvmikkvinnerne går videre til Gullmikken, radiobransjens årlige prisutdeling som arrangeres i oktober hvert år. Gullmikkens formål er å vise det beste av kreativ kommersiell radiokommunikasjon i Norge. Gullmikken skal bidra til å heve ambisjonsnivået og inspirere den enkelte utøver til kreativitet, kreativ problemløsning, nyskapning og fornyelse.

Kilde og foto: Pressemelding

Se også: Jernia sang seg til topps i januar-Sølvmikken

Kommenter gjerne denne saken på vår: Facebook-side

  SISTE NYTT FRA RADIONYTT.NO:
 NYHETSBREV:
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Få nyheter fra radionytt.no rett i din innboks, helt gratis.
Les mer...
  LYTTERTALL:
Diverse lyttertall
Her finner du lyttertall for riksradio, lokalradio og utlandet.
Les mer...




 PERSONVERN:
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt
 NYHETSBREV:
Meld deg på
Få nyheter fra radionytt.no rett i din innboks, helt gratis.
Les mer...
  REKLAMEPRODUSENTER:
Radioreklame
Vår fyldige liste over stemmer og produsenter.
Les mer...
  SPILLELISTER:
Hvilken låt?
De hva og hvem som spilles på radio.
Les mer...
  RADIONYTT.NO IN ENGLISH:
News in English
Stories from the Norwegian radio industry, in English
Read more....
 TVNYTT.NO:



MER FRA TVNYTT.NO