Norsk radioreklame er blant verdens beste. Under Cannes Lions, som foregår
akkurat nå i Frankrike, fikk Norge i kveld en gullløve for en radiospot fra Try. En kampanje for
Netcom av McCann innkasserte en bronse. De to spotene er produsert av Både Og, melder Kampanje.
Try innkasserte gulløve for sin spot «Emergency call» for Norsk Krisesenterforbund. Denne er
produsert av Verdens sterkeste mann. Teamet har bestått av Lars Joachim Grimstad, Egil Pay, Wenche Holmberg Nielsen,
Helge Gjertveit og Lise Schelvan.
Totalt ble det delt ut ti gulløver i år, mens det i fjor kun ble delt ut to. Det ble ikke delt ut noen
Grand Prix i år, melder Kampanje.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt