På tv er det Morten Harkets syngende lepper. Nå er XBOX 360s norske radiokampanje klar.
Med trådløse mikrofoner og sceneshowsensor er XBOX 360 LIPS tv-spillet som synger julen inn med norske toner. Microsofts internasjonale kampanje, frontet av Norges nasjonalsang “Take on Me”, gir selskapet fart inn mot julehandelen. Kampanjen lanseres på tv, kino og radio - og i disse dager er de norske spotene klare for lufta.
Radiokampanjens premiss er “poeng for bevegelse og sang”, som er hva som skiller spillet fra sine konkurrenter. I spotene møter vi karakterer som kombinerer sang og bevegelse, henholdsvis på en tennisbane, på en appellplass og en byggeplass. Tre spotter har blitt produsert hos Cutting Edge Radio av Marius Skogsrud og Aleksander Lilleøien. Tekst og regi er ved Andreas S. Frølich.
Ansvarlig hos kunde er Anne Kathrine Bardal
- Gøy å se hvor godt å se hvor godt de norske spotene klarer å versjonere ideen fra filmene. De ble umiddelbart sendt ut til alle Microsoftmedarbeidere i hele Norden så vi er mildt sagt godt fornøyde, forteller Bardal.
Blant stemmene er standupmiljøets redningsmann - den purunge Nils Ingar Aadne og artisten Vebjørn Verlo.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt