NRK P1 hadde i uke 39 en markedsandel på 60,3 %. Det er opp 0,6 prosentpoeng fra uka før, viser ukesrapporten fra TNS Gallup. Men ,den daglige oppslutningen gikk ned fra 52,4 % til 50,2, som er høstens dårligste oppslutning for NRK P1.
P4 går litt fram til 23,0 % markedsandel, som er høstens nest beste markedsandel. P4 går samtidig opp også i oppslutning til relativt gode 30,7 %. Storbyradioen taper mest og går ned fra 2,8 til 2,0 % markedsandel, høstens dårligste andel, men bedre enn i sommer.
Kanal 24 holder seg på 5-tallet og går noe opp, til 5,3 % i markedsandel, men oppslutningen gikk ned til 9,0 %, som er høstens dårligste oppslutning for Kanal 24. NRK P2 og P3 holder seg stabilt, med henholdsvis 3,6 og 4,0 % markedsandel.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt