Norea Mediemisjons nysatsing for kvinner, ”Dameklubben”, kan for første gang høres på internett og lokalradioer i uke 36, 3. - 9. september.
- Jeg har drømt om dette lenge, sier programprodusent i Norea, Ellen Sørlien. Hun er hovedprogramleder og ansvarlig for både idéen og utviklingen av ”Dameklubben”. - Svært mange radiolyttere er kvinner, og det er kvinner Norea får mest respons fra. Endelig kan vi gi disse et spesialdesignet tilbud, og så vidt vi vet, Norges eneste!
”Dameklubben” er et 55 minutters magasinprogram som skal handle om livet. Det skal tas opp tema av allmenn karakter, men de skal ha en kristen verdiforankring og presenteres på en slik måte at kvinner kjenner seg igjen og opplever dem som relevante. - Vi ønsker å forene hverdagsliv og troen på Gud. Og gjennom spennende gjester, god sang og musikk og livsnære innspill vil vi formidle håp for livet og evigheten, fortsetter Sørlien.
Målgruppa er kvinner fra 40 år og oppover, samtidig ønsker Norea at ”Dameklubben” skal være en brobygger mellom kvinner uavhengig av alder, nasjonalitet og bakgrunn. - Jeg tror at kvinner ser annerledes på ting enn menn, og vi snakker om andre ting. Men jeg håper at vi klarer å spisse ”Dameklubben” så godt at også menn synes det er interessant å høre på, sier Sørlien, som legger til at flere av de faste innslagene faktisk lages av menn! ”Dameklubben” skal produseres annenhver uke og sendes både på lokalradioer og Noreas webradio. Det første programmet har temaet ”Det lekende mennesket” og er nå spilt inn og sendt til 47 lokalradioer rundt om i landet, opplyser Norea i en pressemelding.
Radionytt.no samler ikke inn informasjon, med unntak av nyhetsbrev som krever aktiv innmelding, se nedenfor. Radionytt.no bruker
imidlertid tredjeparts annonsører som kan legge igjen en cookie på din datamaskin. Vi har bevisst valgt bort personifisert reklame. Kontakt