RADIONYTT.NO

FORSIDEN  NYHETER   UTENRIKS    LYTTERTALL   INTERNETTRADIO  RADIOLINKER   DISKUSJONSFORUM   E-MAIL

Fretex-reklame på radio for første gang

Den kristne butikk-kjeden Fretex vil nå for første gang bruke radio som markedsføringsmedium. Kampanjen går blant annet på Radio 1 og Radio Oslo, skriver Kampanje.

 

Leo Burnett står bak reklamekampanjen der det spilles på at fretex kan tilby nye størrelser, ikke nye klær. "Føles klærne dine litt stramme for tiden" er spørsmålet som stilles i kampanjen.

– Det er veldig spennende å prøve ut denne, for Fretex, nye mediekanalen. Budskap som både presenterer Fretex' kjerneverdi «velsignet billig» i bunn, samtidig som det i radiospotten er et rent salgsbudskap som er tilpasset sesongen og en periode på året hvor mange mennesker har problemer med størrelsen på klærne sine og enten vurderer slanking, trening eller å kjøpe nytt og større, sier Thor Fjellvang, ansvarlig markedssjef i Fretex til kampanje.

 

 (c)Radionytt.no - 07.02.01 - Kyrre Dahl


FORSIDEN  NYHETER   UTENRIKS    LYTTERTALL   INTERNETTRADIO

 

RADIOLINKER   DISKUSJONSFORUM   E-MAIL